donderdag 5 april 2018

weer eens achter de naaimachine gezeten

Soms heb ik weinig tijd voor de dingen die ik leuk vind en dat betekend dus dat je soms tijd moet maken voor de leuke dingen. Zo was eind maart de stoffenmarkt in de buurt en daar wilde ik toch wel heel graag even langs. Toen ik daar was zag ik allemaal leuke stofjes en begonnen de ideeën te stromen. Het is ook super leuk dat de kinderen super enthousiast zijn als je dan met stofjes terugkomt. Ze willen dan graag dat ik er meteen iets van maakt. Voor de jongste zag ik een superleuk stofje met lammetjes:
 Daar zag ik een mooi jurkje in voor de jongste van 15 maanden. En wat wil het toeval? Ze ging ook nog net lopen en dan zien jurkjes er toch leuker uit. Het werd een lena dress met een legging. Dat is in een avondje wel te maken als het geknipt klaar ligt.


 Altijd blij als het dan een mooi resultaat oplevert. Dan geeft een voldaan gevoel en madam had weer een superleuk setje. Want het is zeker een plaatje. Lekker aan de stap.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten