zaterdag 24 maart 2018

De maand april voor de deur......

Zo halverwege de maand begint het weer te kriebelen om de volgende maand te maken. Dan kunnen de nieuwe afspraken weer opgeschreven worden. Hoe wordt de voorpagina ingevuld. Deze maand niet heel lastig want ik wilde graag bloemen voor de maand april.

Dan komt het maandoverzicht met de taken en doelen voor komende maand. Deze vul ik altijd ergens in de laatste week van de vorige maand in. Daarnaast een pagina met mijn goede gewoontes die ik elke dag wil kunnen inkleuren. Dit motiveerde mij enorm om dingen wel te doen en geeft ook inzicht in welke dingen niet lukken en waar dus meer aandacht naar toe moet.
Dan komen de weken met ruimte voor een to do lijstje. Altijd fijn als dingen lukken in een week.
Aansluitend aan de weken doe ik altijd een stukje dagboek om de dingen  van me af te schrijven en herinneringen vast te leggen. Dit werkt ook goed om er foto's bij te plakken.


Voor mij is dit een super werkbaar systeem en krijg ik met ons jonge gezin toch een hoop dingen voor elkaar en houd ik het overzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten