donderdag 25 september 2014

Zelf een tas maken

Een hele poos terug had ik een naaimachine gekocht bij de Ikea. Gewoon om te kijken of ik dat ook zou kunnen en leuk zou vinden. Ik wilde er niet te veel geld aan uitgeven voor het geval ik het niet leuk zou vinden. Ik wilde graag een tas maken, maar had geen idee hoe. Gelukkig hebben we dan internet en daar heb ik inspiratie opgedaan en een aantal dingen met elkaar gecombineerd. En met logisch nadenken kom je ook een eind natuurlijk. 

  
 Na wat denk werk kon de stof geknipt worden. Ik wilde het niet te moeilijk maken. want een rits inzetten had ik nog nooit gedaan. En een knoopsgat ook  niet. Dus het moest eigenlijk heel basic zijn. Nou dat is gelukt. Hier hebben we het eindresultaat.
 De tas is aan twee kanten te gebruiken. Simpelweg door hem om te draaien. Ik ben trots op het resultaat, want dit was tot nu toe het moeilijkste wat ik gedaan had. Ik had wel wat geprobeerd, maar niet echt een project aangepakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten