donderdag 25 september 2014

Tablet hoes



 Tijdens het zwangerschapsverlof lag mijn tablet echt overal en dat is niet heel handig met een tweejarig jongetje in huis. Die wist namelijk precies hoe dat werkte.  Nu wilde ik niet dat hij steeds op de tablet zat te spelen. Daar wilde ik dus een hoesje voor maken wat  hij niet zo makkelijk open kon krijgen. Ik had ook wel weer zin in een haakproject nadat ik de slofjes had gebreid. Dus gekeken wat ik nog in huis had aan leuke kleurtjes en daar heb ik een mooie hoes van gemaakt.


Daar zat toch weer iets meer werk in dan wat ik dacht zoals zo vaak, maar het was een heerlijk makkelijk weg te haken projectje. Zelfs tijdens de borstvoeding werd er gehaakt. 


De kleurencombinatie vind ik zelf nog steeds mooi.

 Een detail foto van het knoopje dat ervoor moest zorgen dat onze tweejarige er niet meer zo makkelijk mee aan de slag kon. Inmiddels wordt dat natuurlijk met gemak open gemaakt.


Het eindresultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten