dinsdag 30 september 2014

Nieuwe bijbelhoes

We gaan met de gemeente een  project starten van 40 dagen. We gaan dan met de hele gemeente een dagboek volgen met het thema Discipelen van Jezus. Dan vind ik het altijd erg fijn om aan een nieuw schriftje te beginnen waar ik de aantekeningen in maak en wil ik graag nieuwe pennen. De pennen heb ik nu achterwege gelaten, want die heb ik eigenlijk al wel genoeg.  Nu had ik altijd een hoes om mijn bijbel om deze te beschermen. Nu dacht ik gister.... als ik dan geen pennen ga aanschaffen dan wordt het tijd dat mijn bijbel een nieuwe hoes krijgt.

Wat wil ik? Ik wilde wel weer met de naaimachine aan de gang. Dus ik naaimachine op tafel en daar begon het denk werk. Hoe moet het eindresultaat worden? Nu had ik niet heel veel soorten rest stof meer liggen en ik had dus ook niet heel veel opties.

Dit is het eindresultaat geworden:


Het is overigens de eerste keer dat ik een knoopsgat heb gemaakt. Achteraf viel het best mee, maar het voelde wel als een hele uitdaging.


Dat ik maar weer veel plezier van de hoes mag hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten