donderdag 30 maart 2017

Een productief weekje

De laatste week van mijn verlof is een productief weekje. Alle kasten zijn van binnen weer uitgesopt. Hoeven we voorlopig niet naar om te kijken. De was is zo goed als weg. Voor zover dat kan want als je omdraait is de wasmand zo weer vol.

Ook achter de naaimachine was het een productieve week. Zo maakt ik voor dochterlief een broek voor de zomer:

Daarnaast wil mijn kolf natuurlijk ook makkelijk vervoerd worden naar mijn werk . Dus daar een tas lje voor gemaakt met een apart tasje voor het gedeelte dat aan de borst gaat zodat dat hygiƫnisch blijft. En er moeten ook zoogcompresse mee dus die verdienen ook een hoesje.

Daarnaast maakte ik nog een cadeautje voor de juf van het kinderdagverblijf die bevallen is.

Het was dus een mooie week. Nu gaat het leven als werkende moeder weer beginnen. De naaimachine zal dus minder op tafel staan en we gaan opzoek naar het nieuwe ritme.

1 opmerking: