donderdag 23 maart 2017

De laatste weken verlof

Inmiddels zijn mijn laatste weken verlof ingegaan. En is het langzaam tijd om te gaan schakelen naar het leven van werkende moeder met drie kids. Ik kijk er naar uit om weer meer te zijn als alleen maar mama.
Deze laatste weken probeer ik mijn huishoudelijke taken te doen in de tijd dat ik straks ook thuis ben om vast een beetje te wennen. Daardoor wel veel tijd om achter de naaimachine te zitten. Dat heeft de volgende kleding stukken opgeleverd:

De jurkjes die de oudste dochter graag wilde. Nu hebben ze dezelfde jurk

En een blouse voor de jongste dochter:

Nog op het to do lijstje staan:
-een broek voor beide dochters
-een tshirt voor de oudste dochter
- een tshirt voor zoonlief
- een tasje om mijn kolf makkelijk mee te nemen naar mijn werk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten